Bafra ve Çevre İlçelerdeki Meslektaşlarımızla Bir Araya Geldik

Bafra ve Çevre İlçelerdeki Meslektaşlarımızla Bir Araya Geldik Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği Samsun Şubesi Yönetim Kurulu olarak Bafra Öğretmenevinde düzenlediğimiz yemekli toplantıda Bafra, Alaçam, Ondokuz Mayıs, Yakakent ilçelerinde görev yapmakta olan meslektaşlarımızla bir araya geldik. Türk PDR-Der Samsun Şubesi Bafra Temsilcisi Ercan Nar tarafından organize edilen ve elliye yakın PDR mezunu meslektaşımızın katıldığı toplantıya; Bafra Milli“Bafra ve Çevre İlçelerdeki Meslektaşlarımızla Bir Araya Geldik” yazısının devamını oku

Memur-Sen ve Eğitim-Bir-Sen’e Ziyaret

Memur-Sen ve Eğitim-Bir-Sen’e Ziyaret Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Derneği Samsun Şube başkanı Oğuz Özat ve Yönetim Kurulu Memur-sen ve Eğitim-Bir-Sen’i ziyaret ederek derneğin çalışmaları hakkında bilgi vererek Psikolojik Danışman ve Rehber Öğretmenlerimizin sorunları ile ilgili görüş alışverişinde bulundu. Dernek başkanı Oğuz Özat Branş dışı Öğretmenlerin kısa bir kursa tabi tutularak Rehber Öğretmen olarak atandığını,“Memur-Sen ve Eğitim-Bir-Sen’e Ziyaret” yazısının devamını oku