İl Milli Eğitim Müdürümüzü Ziyaret Ettik

Samsun İl Milli Eğitim Müdürü Coşkun ESEN’ni Ziyaret Ettik İl Milli Eğitim Müdürümüz Coşkun Esen’i Türk PDR-Der Samsun Şubesi olarak makamında ziyaret ettik. Milli Eğitim Müdürümüz ile ziyaretimiz; Şube Başkanı Oğuz ÖZAT,  Şube Kurucu Başkanı ve Ondokuz Mayıs Üniversitesi (OMÜ) Eğitim Bilimleri Bölüm Başkanı Prof. Dr.Kurtman Ersanlı, yönetim kurulu üyeleri Yrd.Doç.Dr Yaşar Barut. Psikolojik Danışman Fatma“İl Milli Eğitim Müdürümüzü Ziyaret Ettik” yazısının devamını oku

Psikolojik Danışma ve Rehberlik (PDR) Lisans Programları

Psikolojik Danışma ve Rehberlik (PDR) Lisans Programları (Taban Puanlar – Kontenjanlar – Başarı Sıraları) Üniversite Fakülte Dil Ücret Katsayı Taban Puan Kontenjan YGS5 En Düşük Başarı Sırası YGS6 En Düşük Başarı Sırası TM3 En Düşük Başarı Sırası 1 BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ Eğitim Fakültesi İngilizce 0,12 434,9965 69 70.508 124.569 6.424 2 HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ Eğitim Fakültesi 0,12“Psikolojik Danışma ve Rehberlik (PDR) Lisans Programları” yazısının devamını oku